niedziela, 22 marca 2015

Ciasto jogurtowe z melonem




Ciasto jogurtowe w oryginale jest z kakao ,bez owoców , ja dodałam melona więc troche opadło .
Całe ciasto ma około 550-600 kcal więc nie tak dużo jak tradycyjne ciasta z bitą śmietaną itp :)

Przepis znaleziony na blogu Oli : http://kundzialife.blogspot.com/

składniki :
- 2 jajka
- 6 łyżek mąki - ja dodałam kukurydzianą , żytnią razową i pszenną pełnoziarnistą
- 150-180 g jogurtu naturalnego
- cukier / miód - ja dodałam dwie łyżeczki i nie jest słodkie
- 1-2 łyżeczki proszku do pieczenia










+ 100-150 g melona
- cynamon
W oryginalnym przepisie wszystko miksujemy razem .
Ja oddzieliłam białka od żółtek . Białka ubiłam , pod koniec dodałam miodu . Następnie dodałam partiami jogurt , mąkę z proszkiem, cynamonem   i mieszałam delikatnie szpatułką . Przelałam do foremki wyłożonej papierem do pieczenia . Włożyłam do nagrzanego na 180 stopni piekarnika na 30-40 min do suchego patyczka .
                                        








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz