niedziela, 22 marca 2015

Budyń / lody z kalafiora

Ostatnio popularne stały się lody z kalafiora więc chciałam wypróbować je i ja . Jedyne co jest nam potrzebne to kalafior , odżywka białkowa i mikser .
Ja miałam świeżego kalafiora więc zrobiłam zamiast lodów budyń ale po schłodzeniu w zamrażarce wyszły by również z tego lody ;)
Generalnie kalafior jest warzywem o neutralnym smaku więc nie było go czuć ;)


składniki
- świeży/mrożony kalafior ( wykorzystałam 5 sporych różyczek )
- miarka odżywki białkowej ( ja miałam białą czekoladę z truskawkami )
- jogurt naturalny

Kalafiora rozdrobiłam na mniejsze kawałki i gotowałam w małej ilości wody przez 5 minut . Po czym przełożyłam do miseczki i dodałam odżywkę białkową oraz jogurt , miksowałam do uzyskania jednolitej konsystencji .
Jeśli chcemy stworzyć lody wystarczy otrzymaną mase włożyć do zamrażalki , co jakiś czas zaglądać i mieszać .
Ewentualnie możemy użyć mrożonego kalafiora wyjętego z zamrażalki na 10-15 min przed wykonywaniem deseru . Dodać odżywkę białkową  ewentualnie jogurt i zmiksować .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz