piątek, 3 kwietnia 2015

Śniadania , lunch box i pare innych wiadomości

Rano , wylegują się w łóżku myślałam o wynikach konkursu smart and food , a tu proszę , siedząc przy śniadanku weszłam na facebook i otrzymałam wiadomość o wynikach . Przewidziana była jedna nagroda , okazało się że jest jeszcze dodatkowa za kreatywność która jest przeznaczona dla mnie . Do tego ostatnio dotarła nagroda od Żyj smacznie i zdrowo , czyli monbento i bidon z bardzo fajnym  motywem ' lekarskim ' co bardzo mi podpasowało bo jest związane z moimi zainteresowaniami . A więc czegoż więcej chcieć  od życia ? Pyszna jaglanka , dwa wygrane konkursy  ,  święta tuż tuż  .
Tylko z tymi świętami to troche pogoda się pomyliła ... ;) Nawet gołąb przed moim oknem raczej  nie był zadowolony .
A w radiu tak na zmyłkę puścili ' Last Christmas ' :D
Śniadania :
1)Placuszki śniadaniowe ze śliwkami , kiwi , winogronem i jabłkiem oraz masło orzechowe i rodzynki + jogurt naturalny 

 2)Jajecznica z dwóch jajek i jednego białka , chleb w jajku (podebrane jajko z jajecznicy ) z wędliną , grzanka z bananem posypanym cynamonem i warzywa ( papryka i pomidor )
 

3)Dzisiejsza jaglanka z odżywką białkową , bananem , jabłkiem , sezamem i orzechami włoskimi :

                                    
4) Zapiekana kasza jaglana( tak tutaj , tylko sama kasza jaglana ) ze śliwkami  i jabłkiem posypanymi cynamonem  oraz masłem orzechowym , pestkami dyni , nasionami słonecznika i rodzynkami
 Obiad :
1) Spaghetti - pierś z kurczaka smażona na wodzie z pieczarkami i sosem ze świeżych pomidorów, makaron z pszenicy durum i surówka  :


 Lunch w nowym boxie :
1) Kurczak z kaszą jęczmienną , brokułami , marchewką  i pozostałościami warzyw z drugiego pudełeczka
2) Grillowany kurczak z warzywami ( pomidorki koktajlowe , cukinia i papryka w ziołach ) oraz ryż
No i moje monbento i bidon :

    
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz