środa, 22 kwietnia 2015

Śniadania i lunch boxy + elementy nowej diety

Zdecydowałam się przetestować dietę nie łączenia węglowodanów , białek i tłuszczy w jednym posiłku z tym , że u mnie to wyglada tak że śniadanie pozostaje posiłkiem pełnowartościowym , w którym znajdują sie tłuszcze , węglowodany i białka tylko jedzone w kolejności od najszybciej trawionego do najwolniej . II i III posiłki są węglowodanowe , IV posiłek jest białkowy , i w zależności czy jest dzień treningowy czy nie to V posiłek jest białkowy  ( jeśli wypada dzień bez treningu , wówczas nie jem VI posiłku ) lub węglowodanowy ( gdy jest dzień treningowy ) , VI posiłek po treningowy jest białkowy .
W posiłkach węglowodanowych znajdują się wszelkiego rodzaju kasze , ryż , makaron , ciemny chleb , mąki ,  jogurt naturalny  itp + składniki neutralne czyli warzywa .
W posiłkach białkowych u mnie znajdują się białka oraz tłuszcze czyli mięsa , oliwa z oliwek , orzechy , olej kokosowy , jajka itp + składniki neutralne czyli warzywa .


W niedziele byłam w Warszawie na warsztatach kulinarnych Smart and food, związanych z dietą Raw  . Sporo się dowiedziałam na temat zdrowego żywienia . Poza miłymi rozmowami robiliśmy tagliatelle z marchewek , burgery z kaszy jaglanej a także mogłam spróbować :
 obłędnego dipu z zielonego groszku ,
 pesto z pietruszki ; pesto z bazylii ,
świeżo wyciskanego soku z pomarańczy i marchwi ,
 napoju z młodego jęczmienia ,
detoksu z cytryną , miętą i ogórkiem
-salsy pomidorowej , salsy pomarańczowej
- surówki z surowego buraka
- pysznego sosu pieczarkowego
-i tego co najpyszniejsze - deseru czekoladowego bez czekolady , z bananem , pomarańczą i płatkami migdałowymi - było obłędnie pyszne  ! <3
Niedługo wstawię zdjęcia  :)
A moje posiłki   :
 I posiłek - Śniadanie :
1) Jaglanka z jajkiem , bananem , borówkami , migdałami  i wiórkami kokosowymi

 2) Jajecznica z 1 żółtka i 3 białek z sadzonym jajkiem , podana na kaszy jaglanej z pomidorami i papryką
II  i III posiłek - Makaron z warzywami 
IV posiłek - sałatka z jajkiem i piersią z indyka w ziołach 
V posiłek - kasza jęczmienna z warzywami 
VI posiłek - nie obecna na zdj odżywka białkowa 

 I dzisiejszy jogurt ze zmiksowanymi świeżymi truskawkami :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz